tisdag 21 april 2009

Dantes mamma Sara

Här kommer det några bilder på Dantes mamma som hennes ägare Ewa skickat till mig.
Ni kan även kolla & läsa mer på hennes hemsida Layzycroft's, se länk.
Det var ett tag sedan denna blogg uppdaterades, ber om ursäkt för det men jag har inte haft tid!!
Nu är Dante anmäld till några utställningar, 25/4 i Ödeshög, 1/5 Söderköping & 23/5 Härjarö. Det ska bli spännande för han har vuxit så mycket sedan sist.

Måste även berätta att jag var borta med jobbet i helgen, vi var i Berlin. När jag kommer hem tidig, tidig måndag morgon så går jag in i sovrummet & där kommer det en otroligt förvånad hund. Så glad han blev, trodde att han skulle krypa ur skinnet! & han visste inte hur han skulle göra för att komma så nära som möjligt, borrade in huvudet under min arm & vid halsen. Det blev även svårt att somna för han skulle hoppa upp i sängen, 6-7 gånger. Att putta bort en hund som bara vill visa kärlek & som vill ligga på benen det är svårt...
Han vet att man inte får ligga i sängen, för hos oss är det förbjudet :)
Vilka pussar!! Han ville inte sluta, det är kärlek!!

Dantes mamma Sara med sina syskon


Sara som valp


Sara springer



Sara i galopp på stranden

Inga kommentarer: