måndag 27 september 2010

Vår bergsget är billig!!

Var ska jag börja... kom på att jag inte skrivit på bloggen vad hon gör om dagarna när hon är med mig på jobbet. Det mesta skriver jag på FB.

Hitills har hon tuggat sönder 2st arkivboxar.
Minst 3 ggr har hon tagit från mitt skrivbord ny skrivna fakturor med underlag & tuggat sönder dom.
Jag tror det är 3st pärmar som är naggade i kanten.
Min penna tar hon från skrivbordet varje gång jag lämnar rummet (om jag glömmer att lägga den längre upp.
Jag kan inte längre lämna papper till höger om mig på skrivbordet för de finns inte kvar om jag inte är kvar i rummet.
En silvertejp är söndertuggad.
Hennes rosa puff tuggade hon hål på & massor av vita kulor låg på golvet, nu har jag nitat ihop den.
Papperskorgen & papperinsamlingkartongen står i bokhyllan, för antingen tuggar hon på kartongen eller på pappret som slängs där i.
Men det dummaste var härom dagen då hon först tog ner min kofta som jag lagt i bokhyllan (högt upp trodde jag) & lagt sig på den på golvet. När jag upptäcker detta ligger hon kvar & viftar glatt på svansen med huvudet gosigt ner i koftan.
Jag kommer tillbaka lite senare & då har hon tagit ur min mobiltelefon från min handväska som också står i bokhyllan (högt upp trodde jag) den är helt söndertuggad!!

Inga kommentarer: