torsdag 5 februari 2009

Reflex som reflekterar

Måste berätta att jag köpt ett nytt reflexhalsband som lyser rött. Ett väldigt bra halsband som jag kan rekomendera! Det går att ändra i 2st lägen antingen lyser det hela tiden eller så kan det blinka. kanppen & batteriet är väl gömt bakom ett skydd så det inte kan bli blött. Det lyser skarpt rött & det finns en ring så man kan fästa kopplet direkt utan att ha flera halsband samtidigt, smidigt!
Jo, när jag provade det på Dante första gången så var det snö på backen, ja det kan hända så här i vintertid. Först satt halsbandet så att det lyset uppåt men efter en stunds bus så snurrade det runt & lyste nedåt...
Dante fattade ingenting & blev nästan rädd. Ni skulle ha sett honom, han stod & stirrade i backen på det röda som lyste i snön, vad är detta?! jag måste undersöka tänkte han & försökte nosa & fånga den lysande fläcken!! Men hur lätt är det?!
När Dante snurrade runt så snurrade fläcken samtidigt! Han hoppade & for, den lysande fläcken också. Hur han än bar sig åt så kunde han inte fånga den.
Väldigt yr hund!
Jag skrattade en bra stund efter att vi kommit in & satt oss i soffan igen!!!!!!!!
Ska ta ett kort på det fina halsbandet så ni får se hur det ser ut.

Inga kommentarer: