tisdag 12 augusti 2008

12 augusti 2008. 2:a dagen med på jobbet

IDAG HAR VI 2-ÅRIG BRÖLLOPSDAG!

Det kom ett blomsterbud... till mig?!!!

Denna fina underbart doftande bukett var i allt papper.
Tack min älskade man, jag älskar dig också!


På lunchen så gick Maria, jag & Dante till Stallbutiken för Dante ville ha något att tugga på. Det är inte lätt att gå med ett koppel. Dragkamp & tugga, tugga på kopplet. Men tillslut kom vi fram, det är ca 100 från vårat jobb så dit lär vi gå fler gånger. Första gången Dante är i en butik & denna då full med hund, häst & kattsaker, kan det bli bättre?! Det var mycket att lukta på & golvet var lite konstigt att gå på, kallt betonggolv men han tyckte att det var spännande & utforskade lite på egenhand. Expiditen fick ställa upp på att bli fotad till bloggen. (annars skulle vi inte bli stamkunder, hi hi)

Dante vid godisstället


Dante går runt & väljer bland alla hundsaker.


Det blev en tuggsko & några små tuggben som var bra för tänderna.


Detta var perfekt att tugga på då jag inte får äta på mattes skor.


Dante leker med min min stol

Inga kommentarer: