torsdag 14 augusti 2008

Morgon med hundarna

Jag har inga problem att komma upp på morgonen!
Jag är annars v-ä-l-d-i-g-t morgon trött... Nej, nu väntar det en gosig & glad liten valp på att jag ska komma ner & hälsa.
Andreas tar med Dante ner när han vaknar & går ut med båda hundarna sedan väcker han mig innan han åker till jobbet. Visst är jag trött men att mötas av en glad & hoppande valp är underbart! Han är så glad att svansen viftar så han nästan trillar omkull, vet inte riktigt var han ska ta vägen. Otroligt många pussar får man också! Idag hände det något annat roligt att efter vi har hälsat på varandra, nämligen att hundarna började leka med varandra. Kolla in filmerna!
& här är meningen att 2st filmer skulle visas men det fungerar ej att lägga in dom på bloggen just nu så vi får vänta & se om blogger fungerar om några dagar... :(

Inga kommentarer: