tisdag 26 augusti 2008

Full rulle!

Idag har han fått rycket! Det lilla monstret (vänta du! sa Ewa sist i telefonen) Han sprang runt på jobbet. Ut i korridoren i full fart, in i matsalen, ut i korridoren igen, in i alla kontoren & vidare ut i korridoren i fullfart. Bita lite i Rogers skor, ut i korridoren igen, in till Maria, bita lite i hennes skor för att sedan spring tillbaka in till Roger & bita i hans byxor & morra & dra. Full fart fram & tillbaka i korridoren & en sväng in i matsalen igen. I matsalen är det fönsterväggar ut till korridoren & han sprang inne i matsalen & jag gick i korridoren & pang in i fönstret... han trodde han kunde springa till mig men sedan kom han på att han skulle vända & ta dörren i stället. Väl inne i mitt rum så skulle han bita & dra i mina dator sladdar så det blev hål. Nu har jag fäst dom i skrivbordet så han inte kan nå dom! Jag hittade även en leksak, som Aragon har haft, i en av skåpen som jag tog fram. Se själva på filmen det säger allt... han höll på i minst 20 min att leka med den! Och fortfarande så fungerar det inte att lägga upp filmer... vad trött jag blir! jag har ju hur många filmer som helst. Om min kära bror Jonas läser detta så kan han få hjälpa mig & undersöka varför det inte fungerar!

Inga kommentarer: